W ostatnim czasie spiętrzyło mi się wiele spraw i przyznam, że nie miałem czasu na pisanie materiałów na bloga, dlatego tym razem postanowiłem przygotować dla Was mini sprawozdanie z wydarzenia zorganizowanego przez markę Matis. Na początek wspomnę, że tematem przewodnim spotkania były białe róże. Dress code wydarzenia był: rose blanche.
Spotkanie odbyło się w Hotelu Bristol i wzięli w nim udział przedstawiciele prasy, influencerzy, a w tym i moja skromna osoba. Dziękuję bardzo za zaproszenie!

Kilka słów o marce Matis
Podczas spotkania wspominano o początkach marki i jej filozofii. Dla zainteresowanych wspomnę, że marka Matis pochodzi z Francji; została stworzona w 1936 przez chemika dr. Mavromati. Od samego początku wyróżniała się podejściem do pielęgnacji. Jej twórca uważał, że do pielęgnacji potrzeba więcej niż jednego produktu. Przyznam, że nie wyobrażam sobie, żebym stosował tylko jeden kosmetyk…
W wystąpieniach poruszano wiele tematów. Między innymi wspominano np. o wpływie stresu na komórki skóry, czy o komórkach macierzystych.
Szczególnie dużo uwagi poświecono komórkom macierzystym pochodzącym z białej róży, które są źródłem licznych cennych składników dla skóry. W tym miejscy dodam od siebie pewien komentarz. Czym innym są komórki macierzyste wykorzystywane w medycynie estetycznej a czym innym komórki macierzyste w kosmetykach. Żeby nikomu nie przyszło do głowy stawiać znak równości między tymi komórkami macierzystymi…
Wspominano także o technologii Oxyboost, której zadaniem jest stymulacja krążenia w komórkach. Podejrzewam, że ta technologia pozwala na łatwiejszą penetrację składników czynnych preparatu.
Nowość marki Matis
A teraz bohater wydarzenia – nowość marki – produkt Cell-Rejuvenate składający się z 4 fiolek (każda na jeden tydzień). W składzie preparatu znajdziecie ekstrakt z białej róży (zawierający komórki macierzyste). Poza tym w składzie Cell-Rejuvenate jest też gliceryna, niacynamid, inozytol, ekstrakt z grejpfruta, ekstrakt z alg, escyna.

Jak Wam się podoba taki skład?
Skład produktu jest stosunkowo krótki i konkretny. Ciekaw jestem jego skuteczności. Produkt jest przeznaczony na 28 dni stosowania, co odpowiada czasowi, jaki komórki potrzebują na odnowę.
Po oficjalnej części była możliwość rozmowy w kuluarach na temat produktów marki i … innych zagadnień, ale te pozostawię już dla siebie 😉