Inwestycja w kosmetyki

Podczas targów  o których wspomniałem Wam w poprzednim wpisie, miałem okazję poznać Macieja Adamaszka -właściciela Ferrum Labs S.A i jednocześnie twórcę marki true™ men skin care. Jeśli obserwujecie Internet to z pewnością natrafiliście na liczne wywiady z Nim.

Miałem przyjemność stosować produkty marki true. Jeden z nich przedstawiałem nawet na profilu na Instagramie. Był to krem na dzień z filtrem SPF 15. Jeśli  jesteście ciekawi szczegółów to zapraszam na mój profil.

Spotkanie

Wróćmy jednak do spotkania i rozmowy z Maćkiem. Była to konkretna męska rozmowa. Jednocześnie bardzo miła i ciekawa. Bardzo mi się podobała!

Maciej to nie tylko biznesmen, ale mężczyzna, który nie boi się wyzwań sportowych. W przeszłości pracował w różnych koncernach międzynarodowych FMCG. Zbudował też np. od podstaw sieć kawiarni „W biegu Cafe”. Poza tym , co mnie najbardziej zaskoczyło i zaciekawiło,  brał udział w zawodach „Ironman”. Chylę czoło, bo mi udało się zaliczyć raptem rekruta w Runmagedon.

Rozpoznanie rynku męskich kosmetyków sprawiło, że Maciej zaczął myśleć o produktach, które zawierałyby ciekawe składniki, w dużych stężeniach i nie kosztowałyby  setek monet. Coś w tym jest, bo też zauważam brak „średniej półki” cenowej wśród kosmetyków dla mężczyzn.

Obecnie marka True rozwija skrzydła. Przekonany byłem, że produkty dostępne są wyłącznie w Polsce, a okazuje się, że  sprzedawane są aż w 7 krajach europejskich (Austria, Szwajcaria, Wielka Brytania, Hiszpania, Portugalia, Włochy).

Rozmowy o …

Podczas spotkania porozmawialiśmy nie tylko o samej marce, ale także o  trendach  panujących naryku kosmetycznego. Poruszyliśmy też temat ekologii i  opakowań, które obecnie są coraz bardziej innowacyjne. Nie obyło się bez omówienia  innych… marek ;-).

Jeśli chodzi o opakowania to dużo dobrego w tym temacie się dzieje – segregacja, przetwarzanie plastiku, ekologiczne rozwiązania, pudełka, które są zadrukowywane z dwóch stron po to, by nie dodawać już ulotki. Nie ma co ukrywać, że jest to forma oszczędności. Kremy od True wpisują się w trendy, o których rozmawialiśmy i mają jeszcze „click”. Jak ktoś miał w ręku produkt tej marki to będzie wiedział o co chodzi, a Ci co nie mieli niech dokonają odkrycia.

Nawilżający krem do twarzy z SPF 15

Z drugiej strony, ciekawe opakowania, tzn. składające się z kilku części wykonanych z różnych tworzyw to pewnego rodzaju wyzwanie podczas  segregacji. Gdzie, do którego pojemnika wyrzucać takie opakowanie? Ciekawym rozwiązaniem mogą być produkty do powtórnego napełniania, ale nie wiem jak by to się sprawdziło w przypadku produktów z wyższej półki.

Z Maciejem rozmawialiśmy też o marketingu i podejściu, na które niewiele marek decyduje się. Chodzi o kierowanie komunikacji do szeroko rozumianej grupy LGBT. Z mojego dotychczasowego doświadczenia wynika, że niewiele marek jest tak odważnych.

Jak zarobić na kosmetykach?

Najciekawszą częścią naszego spotkania była informacja o tym, że można mieć udział w rozwoju marki. Już tłumaczę o co chodzi!

Od kilkunastu dni można zainwestować w dalszy rozwój marki w ramach crowfundingu. Polega to na tym, że wszystkie osoby, które są zainteresowane mogą zostać akcjonariuszami i zakupić pakiety inwestycyjne o różnej wartości. Jest to rodzaj inwestycji, który zwraca się wraz z rozwojem marki.

Marka ma w planie wprowadzenie na rynek kolejnych dwóch produktów. Z tego co się dowiedziałemzapowiadają się bardzo ciekawie…

Jeśli jesteście ciekawi szczegółów całego przedsięwzięcia – zapraszam na stronę https://beesfund.com/

4 komentarze Dodaj własny

  1. AnWuWU pisze:

    Muszę o tym powiedzieć swojemu facetowi:)

    1. Dominik pisze:

      O inwestycji czy o kremach? 😉

  2. Nie znałam tej marki, ale z pewnością się nią zainteresuję

  3. Anna pisze:

    Mam wrazenie, ze to swietna marka, dziekuje za informacje 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *